Wednesday 24 February 2010

the swapping game, who wants to play?



This is a polar ghost rabbit in progress for evangelione (evangelione.blogspot.com) and the first in I hope, a long series of creatures swaps! she is making me one of her super cute rabbits and I cant wait to receive it! I will contact my favorite doll makers and crafters soon to cheekily ask them if they are interested in swapping creatures or drawings.
a few names I might dare to contact:
art and ghosts
helene de roubaix
encore petite
artycho
The aim is to try different things and also get our work seen by new eyes on the blogosphere. I have been very bad at blogging lately because all my free time is consumed by a horrible science course I need to pass in order to become a primary school teacher. The exam is in 2 weeks so I cant wait to be 'free' again to work on loads of new dollies and creatures!

1 comment:

  1. j'adore cette petite créature!
    j'aimerais bien faire un échange avec toi, mais hélas je ne fais pas encore de couture, j'espère m'y mettre ,j'ai hâte
    mais là j'ai du mal à trouver des sites de tissus pas trop cher ainsi que tout le matériel de base:) j ai seulement la machine c'est déjà pas mal:o)
    j'ai pleins d idées de monstres fous à créer ^___^
    mais je peux échanger une peinture ou un collage:)
    faut voir dans ce que tu as vu chez moi qui te plairait de recevoir!

    ah tu veux être prof des écoles!
    cool!
    courageuse aussi!
    j ai tenté le concours en candidat libre etc
    et aussi l entrée à l iufm plusieurs fois mais ça ne s est pas fait...je ne sais pas encore si plus tard je retenterai, pourquoi pas?si j'en ai l'envie et le courage!

    belle journée à toi et plein d'ondes positives pour ton exams!
    l'idée d'étudier de nouveau me rendrait malade j'avoue ^__^;;

    ReplyDelete